خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آمورش و پرورش زنجان به ایلنا خبرداد:

سال تحصیلی جدید از سوم مهر ماه در استان آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس در این استان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوم مهر ماه آغاز به کار می‌کنند.

حسن مظفری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان با اعلام این خبر، گفت: سال تحصیلی جدید از سوم مهر ماه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در استان زنجان آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه بر اساس سه محور مدارس بازگشایی می‌شود، ادامه داد: مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت دارای 15 دانش‌آموز و کمتر از سوم مهر ماه فعالیت درسی خود را آغاز می‌کنند.

این مسئول آموزشی در استان، یادآورشد: مدارس روستایی که دارای دانش‌آموزان کمتر از 30 نفر است نیز به صورت گروه بندی از سوم مهر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، افزود: فرآیند حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری کمتر از 300 نفر از پنجم مهر ماه به صورت گروه بندی از سوی معلمان برنامه‌ریزی شده و از شروع کلاس‌ها از اول آبان ماه است.

مظفری با بیان اینکه فرآیند آموزش دانش‌آموزان در مدارس دارای 300 نفر به بالا از نیمه دوم آبان به تدریج و آهسته آغاز می‌شود، افزود: در این مدارس نیز دانش‌آموزان با گروه‌بندی و کلاس بندی اعلام شده در مدارس حضور می‌یابند که این فرآیند نیز تدریجی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز