خبرگزاری کار ایران

توقیف دو فروند شناور قایق ترال کش غیر مجاز در جاسک

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۱۸

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف دو فروند شناور قایق ترال کش با تمام آلات و ادوات صید غیر مجاز ترال خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد رامش جان اظهار کرد: طی گشت شبانه پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات جاسک و همراهی و کمک جامعه صیادی این دو فروند شناور توقیف شده اند.

وی افزود: این مهم پیرو قوانین و سیاست های سازمان شیلات ایران، تاکیدات مدیرکل شیلات استان و دستگاه قضایی استان و همچنین خواسته جامعه صیادی صورت گرفته است و بدون شک روند برخورد با تخلفات صیادی با همه کمبودها در امکانات و منابع مالی به ویژه صید ترال غیر مجاز و روش های مخرب صید توسط قایق ها و لنج ها ادامه خواهد داشت.

رامش جان با بیان اینکه برابر ماده 215 قانون مجازات اسلامی و 22 قانون حفاظت از ذخایر آبزیان جمهوری اسلامی ایران، توقیفات صورت گرفته پس از تشکیل پرونده قضایی، ارجاع به دستگاه قضا و طی مراحل قانونی به نفع دولت جمهوری اسلامی مصادره می‌شود و عنوان کرد: بدون شک از این پس در راستای بازدارندگی بیشتر و همچنین تشدید برخورد با صیادان غیرمجاز بدون هیچ مطالفتی برابر قوانین یاد شده وجود ندارد و با کمک دستگاه قضایی تمامی توقیفات مصادره خواهد شد.

وی همچنین از همه اقشار مردم به ویژه جامعه صیادی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صید و صیادی  به شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۴۳۴۰ (یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان) و یا پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات در شهرستان جاسک اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز