خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای معرفی خیابان سپه قزوین به گردشگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۱۵

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: خیابان سپه از این پتانسیل برخوردار است که به عنوان محور تاریخی و فرهنگی در نظر گرفته شود و در این راستا می‌توان از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد نیز بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بیدخام در بازدید از موسسه مردم نهاد یادمان‌های ماندگار گفت: حفاظت کامل از اماکن تاریخی و فرهنگی و معرفی به علاقمندان گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و سمن‌ها نیز می‌توانند در این راستا اقدامات خوبی داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: حفظ میراث فرهنگی و احیای بافت‌های تاریخی به صیانت از هویت استان نیز کمک می‌کند و تحقق این امر به مسئولیت پذیری افراد جامعه و ابزارهای نظارتی نیاز  دارد.

وی عنوان کرد: شیوع کرونا صنعت گردشگی را نیز با وقفه مواجه کرده بود؛ اما در حال حاضر می‌توان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای جذب گردشگر اقدام کرد.

این مسئول اظهار کرد: باتوجه به اهمیت احیای بافت‌های تاریخی در ترویج سبک معماری اصیل ایرانی و اسلامی می‌توان در کنار اقداماتی که از طرف دستگاه‌های متولی صورت می‌گیرد با استفاده از پتانسیل سمن‌ها خیابان سپه را که اولین خیابان کشور است را معرفی کرد.

بیدخام گفت: خیابان سپه از این پتانسیل برخوردار است که به عنوان محور تاریخی و فرهنگی در نظر گرفته شود و در این راستا می‌توان از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد نیز بهره برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز