خبرگزاری کار ایران

طرح منع ورود خودروی غیربومی به شهرهای کرونایی برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۹۳

جانشین رئیس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی همچنان برقرار است از این رو شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد افزود: با تغییر رنگ و وضعیت برخی شهرها از جمله مشهد در هفته جاری برخی گمان می‌کنند که طرح منع تردد حذف شده است درصورتی که این طرح ادامه دارد.

وی اضافه کرد: جریمه ورود خودروی غیربومی به شهر مشهد نیز با تغییر رنگ از قرمز به نارنجی اعمال می‌شود و تنها مبلغ آن از ۱۰ میلیون ریال به پنج میلیون ریال کاهش یافته‌ است.

جانشین رئیس پلیس  راه خراسان‌ رضوی گفت: در روزهای تعطیل نیز تقاضای سفر به تفرجگاه‌های اطراف مشهد و ییلاقات به طرز چشمگیری افزایش یافته و موجب ایجاد گره‌های ترافیکی سنگینی در مسیرها شده است.

قانعی نژاد افزود: روز گذشته سه هزار و ۶۲۵ مالک خودروی غیربومی در جاده‌های استان بابت نقض محدودیتهای کرونایی جریمه شدند و پلیس به ۴۸۰ راننده نیز تذکر داد.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ فقره تصادف جرحی با ۱۴ مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌ است.

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز