خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد؛

برپایی ۳۰۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در طرح شور عاطفه ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۸۶

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: در سطح استان ۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک های مردمی در طرح شور عاطفه ها دایر شده است.

به گزارش ایلنا، دعزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: شورعاطفه‌ها امسال در مدارس آذربایجان غربی با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» در بستر پیام رسان شاد برگزار می شود.

سهندی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده مردم نیکوکار استان در شور عاطفه‌ها برای تأمین اقلام آموزش، لوازم‌التحریر و مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در بین این افراد توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به تداوم شیوع کرونا و آموزش غیرحضوری، اولویت کمک‌ها برای تهیه گوشی و تبلت هوشمند برای دانش آموزان نیازمند پیش‌بینی‌شده است.

سهندی اضافه کرد: همچنین ۳۰۰ پایگاه شور عاطفه های کمیته امداد آذربایجان غربی از بیست و چهارم شهریور ماه سال جاری به مدت سه روز هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران استان را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

وی اظهار کرد: کلیه دفاتر کمیته‌های امداد شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین شهر و ظرفیت‌های مصلی‌ها در قالب اجرای شور عاطفه‌ها آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی هستند.

سهندی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود مردم خیر آذربایجان‌غربی در شور عاطفه‌های امسال، بیش از۱۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان مشارکت کنند که این رقم در مقایسه با شور عاطفه‌های سال گذشته، ۴۱ درصد رشد دارد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۲۷ هزار دانش‌آموز و یک هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات متعدد آموزشی و حمایتی برخوردار هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کدهای دستوری #1*8877* و #12* وهمچنین شماره کارت مجازی6037997900001232 در شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز