خبرگزاری کار ایران

طی پاییز امسال صورت می گیرد؛

بهره برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۷۷

مسئول راه‌اندازی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امداد و نجات جنوب مشهد با نام "ولایت" گفت: بیمارستان ولایت همگام با فصل پاییز امسال و احتمال آغاز موج ششم کرونا به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، عبدالله ریحانی مسئول راه‌اندازی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امداد و نجات جنوب مشهد با نام "ولایت" گفت: ساخت بیمارستان ولایت از اوایل سال ۱۳۹۰ با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم راه‌اندازی بیمارستان‌های امداد و نجات در مبادی ورودی شهر مشهد به منظور خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران آغاز شد که عملیات اجرایی آن با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۱۳۹۲ متوقف شد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عملیات اجرایی این مرکز درمانی از سر گرفته شد و با دریافت بودجه مورد نیاز از مسوولان کشوری این پروژه به سرانجام رسید.

مسئول راه‌اندازی بیمارستان ولایت مشهد ادامه داد: این بیمارستان طبق استاندارد‌های روز دنیا با زیربنای ۲۳ هزار مترمربع در پنج طبقه ساخته شده است.

ریحانی بیان کرد: در این بیمارستان تمامی بیماران سوانح و امداد پذیرش خواهند شد و در شرایط شیوع کرونا بطور موقت به درمان بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز