خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

استقبال گسترده از واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۷۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: واکسیناسیون 40 هزار نفر از کارگران شهرک‌هاو نواحی صنعتی استان با استفاده از پایگاه‌های ثابت و سیار آغاز شده و واحدهای تولیدی از این اقدام استقبال گسترده‌ای داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهرک صنعتی کاسپین گفت: باتوجه به اهمیت سلامت کارگران واحدهای تولیدی در رونق اقتصاد و تحقق شعار سال، لازم است واکسیناسیون کارگران در اولویت باشد و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در استان، واکسیناسیون کارگران با استفاده از پایگاه‌های ثابت و سیار آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: در این مرحله بیش از 40 هزار نفر از شاغلین واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آغاز شده و واحدهای تولیدی از  این اقدام استقبال گسترده‌ای داشتند.

خانپور گفت: استان قزوین با  دارا بودن یک شهر و 15 شهرک و ناحیه صنعتی بخش بزرگی از نیازهای کشور در زمینه‌های مختلف را تامین می‌کنند و واکسینه شدن کارگران واحدهای تولیدی مستقر در آن‌ها نیز در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا تاثیر گذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز