خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان مطرح کرد:

موانع پیش روی جابجایی و حمل و نقل کالاها مرتفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۴۹

معاون اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط، موانع پیش روی جابجایی و حمل و نقل سریع کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور را مرتفع کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، با تاکید بر رفع موانع پیش روی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، عنوان کرد: اولویت مهم و اساسی دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، غله، بنادر و گمرک رفع موانع و سرعت بخشیدن به حمل و نقل سریع کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیتی که کالاهای اساسی در تامین اقلام ضروری مردم دارند، اهمیت جابجایی و حمل و نقل سریع این کالاها را دو چندان کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی ذیربط در زمینه تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی به اقصی نقاط بررسی و ارزیابی می شود.

حیدری با تاکید بر رفع موانع پیش روی کارخانه جات آرد استان، افزود: با توجه به نقشی که کارخانجات آرد در تامین آرد استان دارند دستگاه های اجرایی در تامین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانجات و رفع سایر مشکلات این واحد ها اهتمام ویژه بخرج دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، گفت: موانع و مشکلاتی که پیش روی کارخانجات پودر ماهی استان به ویژه در قشم وجود دارد از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط برای ایجاد شرایط رونق این واحدها مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز