خبرگزاری کار ایران

در جلسه انتخاب شهردار قزوین مطرح شد؛

آیا رأی گیری صرفا برای یک گزینه محتمل، صحیح است/ ضرورت شفافیت بازنشستگی یکی از کاندیداهای شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۶۵۲

عضو شورای شهر قزوین گفت: از چهار نفری که به مرحله نهایی رسیده‌اند، دو نفر مشکوک به رد صلاحیت هستند و برای یک نفر نیز بازنشستگی مطرح است و در واقع ما سر یک نفر بحث می‌کنیم و سوال من این است آیا باید در این شرایط رای گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرمانی در جلسه شورای شهر که بعدازظهر امروز با موضوع انتخاب شهردار برگزار شد، گفت: از چهار نفری که به مرحله نهایی رسیده‌اند، دو نفر مشکوک به رد صلاحیت هستند و برای یک نفر نیز بازنشستگی مطرح است، سئوال من این است آیا باید در این شرایط رای دهیم.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: لازم است در زمینه بازنشستگی موضوع با شفافیت مطرح شود؛ چرا که در رای دادن افراد تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: احراز صلاحیت دو نفر از اعضا باید بررسی شود و نمی‌خواهیم تصمیمی بگیریم که به اجبار بوده و به آن راضی نباشیم.

فرمانی تاکید کرد: موضوع سر اینکه فرد منتخب 6 یا 5 رای بیاورد نیست؛ قطعا اگر هر فرد از این افراد رای بیاورد حتی اگر رای من نباشد به او کمک خواهم کرد، بحث من اینجا  است که دو نفر مشکوک به رد صلاحیت هستند و بارها گفته‌اید که به این دو نفر رای ندهید.

وی ادامه داد: موضوع دیگر این است سرداری که به عنوان یکی از گزینه‌های منتخب روی آن بررسی می‌کردم مشکوک به بازنشستگی است و درواقع از چهار نفر کاندیداها، سه نفر مشکوک هستند و ما سر یک نفر بحث می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز