خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شرایط پرابهام سه کاندیدا، انتخابات شهردار قزوین را زیر سئوال می‌برد/ حق داشتیم قبل از رأی گیری به پاسخ برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۶۴۴

عضو شورای شهر قزوین گفت: در حال حاضر سئوالاتی درباره کاندیداها مطرح است که کاملا انتخابات را زیر سوال می‌برد، در این جریان بین چهار مورد در سه مورد شرایط پر ابهام و سوال برانگیزی داریم و طبیعی است که بخواهیم قبل رای گیری به پاسخ لازم برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در جلسه انتخاب شهردار قزوین که بعدازظهر امروز برگزار شد، گفت: بحثی که امروز اتفاق افتاد قابل تامل است، امروز نیز درخواست داریم برای مواردی که به آن اشاره شده نتیجه و پاسخ قانونی داشته باشیم تا واقعا انتخابی باشد که در مراتب بالاتر برای احراز صلاحیت مشکلی نداشته باشد.

این عضو شورای شهر قزوین خطاب به ریاست شورا ادامه داد: صلاح این انتخابات با شما است اگر نتیجه را دارای وجاهت قانونی می‌بینید بسم الله ولی مواردی که مطرح شد جای تامل دارد و باید قبل رای گیری به پاسخ لازم برسیم.

وی در پاسخ به این ادعای ریاست شورا که پایان کار و روند احراز صلاحیت فرد منتخب در شهرداری‌ها مشخص نیست و باید منتظر تایید صلاحیت از مراجع ذی صلاح بود، عنوان کرد: به فرض در انتخابات شهرداران که در شهرهای دیگر نیز اتفاق می‌افتد آخر کار را نمی‌دانیم؛ اما باید تمام تلاش و سعی خود را  انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز