خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبر داد؛

حذف 16 نقطه حادثه‌خیز در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۷۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حذف و اصلاح 16 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی صبحی در بازید از محورهای مواصلاتی از حذف 16 نقطه حادثه خیز در استان اردبیل خبر داد و گفت: این 16 نقطه حادثه خیز در محورهای اردبیل سرچم– اردبیل، جاده قدیم مشکین شهر– گرمی، اردبیل– بیله سوار، مسیر بابک– اردبیل- آستارا، مشکین شهر- اهر و اردبیل پارس آباد حذف شد. 

 وی ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی را از جمله اولویت های بسیار مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: با تلاش راهداران عملیات اصلاح و رفع 11 نقطه حادثه خیز دیگر نیز درحال اجرا است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده عملیات اصلاح و رفع 6 نقطه حادثه خیز سال آینده انجام می شود.

صبحی با بیان اینکه عملیات تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در 5 ماه گذشته انجام شده گفت: در مدت یاد شده یک هزار و 200 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی تعمیر، اصلاح، تهیه و نصب، 8 هزار و 200 عدد تابلوهای انتظامی در جاده ها مونتاژ و اصلاح هم چنین رنگ آمیزی 11 هزار عدد پایه تابلو و علائم انجام شده است.

وی اجرای بیش از 12 هزار مترطول شیار لرزاننده طولی و عرضی، تسطیح 4 هزار و 800 کیلومتر حریم راه، نصب یک هزار و 500 متر حفاظ در پرتگاه ها، آبروها و رفوژ میانی، اجرای 13 هزار کیلومتر رفع افتادگی شانه راه، ایجاد 3 هزارو 800 عدد دپوی خاکی در دماغه ها و نقاط پربرخورد، نگهداری 5 هزار و 300 کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راه ها و تونل ها، تهیه و نصب حدود 7 هزار بازتاب چشم گربه ای در محورهای مواصلاتی استان را از دیگر اقدامات راهداران دیار سبلان درمدت یادشده عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز