خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز شعر و ادب پارسی؛

ویژه برنامه مجازی «قند پارسی» در گیلان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۳۹

ویژه برنامه مجازی «قند پارسی»، با محوریت پاسداشت زبان، ادبیات و فرهنگ ایران با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و جهاد دانشگاهی استان و با سخنرانی یکی از اساتید دانشگاه گیلان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، در ادامه برنامه‌های فرهنگی مناسبتی کتابخانه های عمومی استان گیلان، ویژه برنامه مجازی «قند پارسی» با حضور و سخنرانی معصومه غیوری یکی از استاتید برجسته دانشگاه گیلان و شعرخوانی جمعی از دانشجویان این دانشگاه با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و جهاد دانشگاهی استان بصورت مجازی برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه با هدف تبیین اهمیت و جایگاه زبان فارسی در ادبیات ایران و کنکاش پیرامون این موضوع ساعت 10صبح روز شنبه(27شهریور) به صورت مجازی از طریق پلتفرم صفحه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl برگزار خواهد بود. 

علاقه مندان می‌توانند با ورود به صفحه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و کلیک بر روی گزینه میهمان در این محفل فرهنگی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز