خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه جذب اعتبارات باید پاسخگوی کارهای خود باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۳۸

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با انتقاد از مدیرانی که در جذب اعتبارات عمرانی موفق نبوده اند ؛ گفت: باید مدیران دستگاههای اجرایی استان در جذب اعتبارات ابلاغی تلاش نموده و در این رابطه پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، منوچهر فخری در نشست پیگیری جذب اعتبارات اسناد خزانه که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: همه مدیران در برابر جذب اعتباراتی در این شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه به دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد، مسئول باشند.

وی با تاکید بر اینکه این منابع ارزشمند در حکم حق الناس است؛ افزود: متاسفانه برخی دستگاه‌ها نسبت برای جذب این اعتبارات تلاش خاصی انجام نمی‌دهند و این منابع مالی که می‌توانست صرف ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود معیشت مردم شود، به آسانی برگشت می خورد.

معاون استاندار ادامه داد: انتظار می‌رود دستگاه هایی که بنابه دلایلی نتوانسته‌اند این اعتبارات را جذب کنند از قبل اطلاع بدهند تا از مسیر قانونی برای پروژه ضروری دیگری صرف شود. 

فخری تاکید کرد: دفتر فنی استانداری و سازمان مدیریت و سایر دستگاههای  نظارتی استان باید بر روند اجرای پروژه های استانی  نظارت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز