خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از آرامستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۳۴

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با همراهی قائم مقام خدمات شهری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان و جمعی از مدیران واحد های سازمان از مجموعه آرامستان بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسماعیل موحدی نژاد در بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی آرامستان بندرعباس گفت: با توجه به شرایط بحرانی کشور در بحث مقابله با ویروس کرونا، اقدامات و تلاش های کارکنان سازمان آرامستان که با تمام توان در خدمات رسانی به شهروندان گرامی در حال فعالیت هستند، قابل تقدیر است.

موحدی نژاد افزود: با آغاز چندین پروژه عمرانی همزمان و با برنامه ریزی های انجام شده که اقدامات قابل توجهی در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و همچنین کارکنان مجموعه در حال اجرا است، شاهد توسعه خوبی در حوزه آرامستان خواهیم بود.

 معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: تلاش ما باید به گونه ای باشد که شهروندان با آرامش خاطر و رضایت مندی برای زیارت اهل قبور اقدام کنند.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی و مدیریت اصولی باعث رسیدن به اهداف سازمانی می‌شود که این امر نشان دهنده حرکت سازمان با هدفی مشخص در جهت آسایش و رفاه حال شهروندان است.

حمیدرضا حیدری‌پوری رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس نیز در این بازدید از تسریع در روند خدمات رسانی به شهروندان در زمان کرونایی و اجرای پروژه های عمرانی در دست اقدام در آرامستان خبر داد.

وی افزود: با توجه به اولویت و اهمیت حفظ سلامت کارکنان که ارتباط مستقیم با اموات کرونایی دارند با حمایت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی پرسنل آرامستان برای ارائه خدمات رسانی هر چه شایسته تر به شهروندان واکسینه شدند.

حیدری‌پوری از آغاز همزمان چندین پروژه عمرانی در جهت خدمات رسانی به شهروندان و کارکنان مجموعه اشاره کرد و گفت: پروژه های در دست اجرا شامل: همسطح سازی قطعه ۲۶، بازسازی و بهسازی استراحتگاه کارکنان واحد خدمات امور متوفیان، ایجاد استراحتگاه به رانندگان حمل متوفی که از استان های دیگر جهت حمل متوفی به آرامستان بندرعباس سفر می کنند، پروژه سایبان محوطه غسالخانه و آماده سازی سردخانه جهت نگهداری اجساد می باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فضای سبز در محیط بهشت زهرا(س) که نقش مهمی در مطلوب بودن محیط و رضایت شهروندان و زائرین اهل قبور به همراه دارد، در مرحله اول از اوایل شهریور ماه سال جاری عملیات هرس و فرم دهی درختان آغاز و در گام بعد برای توسعه و نگهداری فضای سبز برنامه هایی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز