خبرگزاری کار ایران

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون؛

بیش از هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی قزوین به کرونا مبتلا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۱۹

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: از زمان آغاز کرونا بیش از هزار نفر از کارکنان به این ویروس مبتلا شده، که متاسفانه سه نفر از همکاران فوت کرده و در حال حاضر 17 نفر از آن‌ها در حال سپری کردن دوره درمانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی، در افتتاحیه مرکز واکسیناسیون ستاد فرماندهی استان، گفت: از زمان آغاز بیماری کرونا شاهد تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان به ویژه کادر درمان فعال در استان قزوین بوده‌ایم که با تلاش شبانه روزی از هیچ اقدامی برای خدمت رسانی به همشهریان دریغ نکرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: امنیت، آرامش، و سلامت سه واژه مهم و حیاتی در تمام جوامع هستند که در زندگی مردم نقش مهمی را ایفا کرده و در سال‌های اخیر دیده‌ایم که شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع امنیت با اقداماتی که در راستای تامین این سه عنصر به عرصه ظهور گذاشته‌اند،جان خود را فدای مردم کشور کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مطمئنا نیروی انتظامی همچون گذشته در کنار همکاران عزیز و خدمتگزار در عرصه سلامت به صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت و آسایش مردم تلاش خواهد کرد.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین در خصوص وضعیت ابتلا به کرونا در نیروی انتظامی استان گفت: از زمان آغاز کرونا بیش از هزار نفر از کارکنان به این ویروس مبتلا شده، که متاسفانه سه نفر از همکاران فوت کرده و در حال حاضر 17 نفر از آن‌ها در حال سپری کردن دوره درمانی هستند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه با راه اندازی این مرکز، کلیه کارکنان در حال خدمت، بازنشسته و خانواده‌های آن‌ها واکسیناسیون خواهند شد، تصریح کرد: تاکنون تمامی کارکنان کادر و بیش از 90 درصد کارکنان وظیفه مورد واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، که پس از اتمام نفرات ذکر شده این مرکز به عنوان یکی از مراکز واکسیناسیون در اختیار عموم شهروندان قزوینی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز