خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران های پراکنده در 4 استان کشور/هوای پایتخت خنک تر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۳۰۹

کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: طی چند روز آینده برای استان‌های گلستان و مازندران و همچنین طی روز‌های جمعه و شنبه برای گیلان و اردبیل در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه سایر مناطق کشور طی چند روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار را دارند، ادامه داد: در نوار شرقی تا چند روز آینده افزایش سرعت وزش باد رخ می‌دهد که شدت آن در شرق استان خراسان جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان به ویژه منطقه زابل است و خیزش گرد و غبار را به همراه دارد و سبب پایین آمدن شاخص کیفیت هوا می‌ شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعد از ظهر جمعه و روز شنبه غرب سواحل دریای خزر، گیلان و غرب مازندران با بارش پراکنده باران مواجه هستند، افزود: جمعه برای استان‌های ایلام و خوزستان افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی در باره آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و در اوسط روز در آن وزش باد رخ می‌دهد و بیشینه دمای پایتخت به ۳۵ درجه می‌رسد و در روز‌های آینده هوای این شهر خنک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز