خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

موافقت با 223 میلیارد تومان تسهیلات برای 80 طرح صنعتی و کشاورزی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۷۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در سیصد و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای دریافت بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات توسط ۸۰ طرح صنعتی و کشاورزی استان موافقت شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، جعفر شریفی نژاد گفت: با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۸۰ واحد تولیدی استان تعداد ۵۶ فرصت شغلی جدید برای نیروی کار ایجاد می شود.

وی یادآور شد: امروز نیاز داریم رویکرد و نوع روش کار خود را در برخی از بخش ها در کارگروه تسهیل ویرایش کرده و از پراکنده کاری به سمت یک نظام کاری هدفمند گام برداریم.

معاون استاندار سمنان افزود: در این‌ مسیر تسهیل دسترسی به گزارش های عملکرد به صورت مستمر امری دارای اهمیت است که می تواند ما را در بوته نقد قرار داده و با مشخص شدن زوایای پنهان کار که مغفول مانده است در نهایت به بهترین نتیجه ایده آل دست یابیم.

شریفی نژاد اضافه کرد: رتبه شانزدهم کسب و کار استان در کشور جایگاهی ایده آل و ناشی از فضای اقتصادی مطلوب و تلاش برای حفظ اشتغال موجود است که می توان گفت در مجموع در حالت مطلوبی قرار داریم اما نیاز است تا تلاش خود را افزون تر کنیم.

وی ادامه داد: مدیران باید وقت خود را برای حل مسائل استان بکار گیرند و در این‌میان مدیران بانک ها باید به صورت حضوری و مستمر با شرکت در جلسات کارگروه تسهیل، مباحث و موارد مرتبط با تولید در استان را پیگیری نمایند و به قید زمانی تعیین شده متعهد بوده و به سقف تعهدات خود دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز