خبرگزاری کار ایران

ظرفیت مراکز نگهداری معتادان متجاهر قزوینی افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۶۹

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مراکز نگهداری معتادان متجاهر در قزوین باید با نگاه ویژه دستگاه های متولی در این حوزه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی عصر امروز در سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با اعلام این خبر افزود: توسعه مراکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر در شهر قزوین نیازمند توجه ویژه دستگاه های اجرایی بوده و در این رابطه ادارات بهزیستی، شهرداری قزوین و دانشگاه علوم پزشکی نقش موثری دارند. 

وی اضافه کرد: اعتیاد به مواد مخدر، اولویت اول آسیب‌های اجتماعی در استان به شمار می‌رود و رفع آسیب‌های ناشی از آن بر عهده دستگاه‌های متولی است.

رحمانی صدمات ناشی از اعتیاد به مواد مخدر را دغدغه مردم برشمرد و بیان داشت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، وظایف مربوط به رفع آسیب‌ ها باید از سوی دستگاه‌ها با جدیت اجرا شود. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: درمان و حمایت های اجتماعی و برنامه ریزی برای افزایش روحیه و انگیزه معتادان متجاهر با فراهم نمودن شرایط حرفه آموزی و اشتغال، گامی موثر درتداوم پاکی قلمداد می‌ شود و مسئولان و مدیران استان مکلف هستند بر اساس وظیفه انسانی، اخلاقی شرایط درمانی این افراد را مهیا کنند.

این مسئول بر ضرورت ویژه شهرداری ها در راستای مساعدت مالی، رفع موانع و مشکلات مدیران مراکز درمانی قزوین، جذب و جلب نظر افراد علاقمند به فعالیت های اجتماعی برای توسعه مشارکت های مردمی در زمینه درمان معتادان و توجه به مباحث فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد به منظور توسعه مراکز آموزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز