خبرگزاری کار ایران

ارتقای سرانه‌های آموزشی البرز نیازمند نگاه ویژه ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۵۹

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش تقاضا می شود که در راستای افزایش سرانه های آموزشی این استان، نگاه ویژه ای را معطوف داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی امروز در مراسم افتتاح پروژه های آموزش و پرورش استان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، اظهار داشت: از انسجام و هماهنگی موجود در استان بویژه تعاملی که مجموعه آموزش و پرورش البرز برای پیشبرد اهداف و پروژهای این حوزه وجود دارد نهایت قدردانی را داریم.

وی ادامه داد: زیرساخت های آموزش و پرورش استان نیز همانند بسیاری از سرانه های این استان متناسب با رشد جمعیت و مهاجرت، نیست و ارتقا زیرساخت ها از حدود 10 سال پیش که استانی مستقل شدیم با اعتبارات کافی دنبال نشده است.

شهبازی گفت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش، البرز را به عنوان دومین مقصد سفر استانی خود قرار دادند که نشان از اشراف و توجه ایشان به مسائل آموزشی کشور دارد.

وی افزود: بهره برداری از پروژه های امروز در آستانه ماه مهر، شور، شوق و امید بیشتری را برای دانش آموزان و کادر آموزش و پرورش همراه دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز، پس از تهران مهاجرپذیرترین استان کشور است و این امر تعهدات فراوانی را برای استان همراه داشته است.

وی گفت: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش تقاضا می شود که در راستای افزایش سرانه های آموزشی این استان، نگاه ویژه ای را معطوف داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز