خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مراکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۰۳

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: مراکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ اکبر قاسمی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در ایام کرونا، بیان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و تسریع در امر واکسیناسیون، تعداد مراکز را افزایش داده و هم اکنون ۹۱ پایگاه در رشت کار واکسیناسیون انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه ۳۱ مسجد و ۳۹ پایگاه برای واکسیناسیون توسط سپاه رشت دایر شده است، افزود: برای تسریع در امر واکسیناسیون به زودی چند مرکز شبانه روزی نیز راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۳۷۰ هزار نفر از مردم رشت، گفت: واکسیناسیون مردم در اولویت است و امیدواریم تا آبان ماه دُز اول واکسیناسیون را در رشت به طور کامل انجام دهیم.

قاسمی با اشاره به اقدامات سپاه رشت جهت رفع مشکلات مردم در ایام کرونا، تصریح کرد: گردان‌های ما در قالب پیک موتوری بسته‌های معیشتی یا دارو و سایر مایحتاج را به دست مردم رساندند.

وی با اشاره به پخت و توزیع ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم در ایام محرم و صفر، بیان کرد: در ایام عید قربان و عید ولایت نیز ۲۶۷ گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز