خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

بازگشایی مدارس قزوین در قالب ترکیبی از حضوری و مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید مدارس به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی بازگشایی می‌شوند و مدارسی که امکان برگزاری کلاس حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند به تدریج کلاس‌های خود را حضوری برگزار خواهند کرد و این روند تا زمان واکسینه شدن دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری در جلسه بررسی بازگشایی مدارس که صبح امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی یانس آباد برگزار شد، گفت: باتوجه به تعامل حداکثری در استان شاهد وضعیت خوبی هستیم و امکان بازگشایی تمام مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: برای آغاز سال تحصیلی در 20 شهریور آمادگی داریم و پیش بینی‌های لازم در 17 موضوع مورد توجه قرار گرفته و از 3 مهر ماه مدارس به طور رسمی و در قالب ترکیبی از حضوری و مجازی بازگشایی می‌شود و حضور کادر مدرسه به جز معلمان اجباری است.

وی عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید تا زمان واکسیناسیون دانش آموزان، مدارس به صورت تدریجی حضوری می‌شوند و مدارسی که امکان برگزاری کلاس حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند به تدریج کلاس‌های خود را حضوری برگزار خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد: هزار و 17 مدرسه استان قزوین به اینترنت رایگان متصل هستند و 102 مدرسه نیز مشکل اینترنت دارند که پیگیری‌های لازم برای آن‌ها صورت گرفته است؛ همچین 270 مدرسه با کمتر از 15 دانش آموز امکان برگزاری کلاس‌های حضوری را  دارند.

وی اظهار کرد: برای عملکرد بهتر در سال تحصیلی جدید تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی، بازدید از کلاس‌ها، استفاده از تجارب گذشته و برگزاری جلسات هفتگی با مدیران را خواهیم داشت.  

اصغری گفت: برای مباحث بهداشتی مدارس و واکسینه شدن معلمان، فرمانداران با رئیسان مناطق آموزش و پرورش همکاری خوبی داشتند و 98 درصد از معلمان استان توانستند دوز اول واکسن را دریافت کنند که به قرار گرفتن استان در رتبه اول کشور منجر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز