خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد؛

کرونا شش خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۶۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 917 نفر خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته متاسفانه شش بیمار کرونایی دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد، جانِ خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 334 بیمار در بیمارستان‌های کرونایی استان بستری که از این تعداد 178 نفر مبتلای قطعی و 31 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون 67 هزار و 165 مورد گزارش عنوان و اظهارداشت: از 930 جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 30 درصد نمونه‌ها مثبت بودند.

یزدان پناه گفت: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده و از 561 نمونه رپید تست، حدود 14 درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته و از مردم استان تقاضا می‌کنیم همچون گذشته، استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، حضور نیافتن در تجمعات و پرهیز از مکان‌های پرخطر را رعایت تا به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر کرونایی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز