خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خواستار شد؛

ضرورت تسریع روند جذب تسهیلات ویژه طرح‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۱۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط با همکاری بانک های عامل جذب تسهیلات ویژه طرح های جهش تولید را سرعت بخشند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه کارگروه مشترک اقتصادی و سرمایه گذاری استان با محوریت جذب تسهیلات ویژه طرح های جهش تولید، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک های عامل با توجه به اهمیتی که تسهیلات ویژه پروژه های جهش تولید در تکمیل این طرح ها دارد نسبت به جذب منابع در اسرع وقت اقدام کنند.

وی افزود: بخش مهمی از پروژه های جهش تولید مرتبط با پروژهای سرمایه گذاری بخش درمان است که ضروری است دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بانک های عامل در جذب منابع مورد نظر در کوتاه ترین زمان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: تسهیلات ویژه طرح های سرمایه گذاری جهش تولید نقش بسزایی در بهبود شاخص های درمانی استان دارد و کوتاهی در جذب این منابع اجحاف در حق استان است.

حیدری تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل با همکاری سرمایه گذران طرح های جهش تولید نسبت به عقد قراردادهای لازم برای جذب منابع اقدام کنند.

وی ادامه داد: بخشی از تسهیلات ویژه پروژه های جهش تولید مرتبط با بخش گردشگری است که ضروری است اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری بانک های عامل و سرمایه گذاران نسبت به جذب منابع این بخش اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز