خبرگزاری کار ایران

۴۵ هزار و ۳۷۶ دوز واکسن کرونا در خواف تزریق شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۹۳

فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان خواف ضمن دعوت مردم به شرکت در طرح واکسیناسیون گفت: تا اکنون ۴۵هزار و ۳۷۶دوز واکسن کرونا برای گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، حسین سنجرانی با اشاره به آمار مورد قبول واکسیناسیون در شهرستان اظهار داشت: از میزان اعلام شده واکسن تزریق شده در خواف ۳۱۸۴۴ دوز مرحله نخست و ۱۳۵۳۲ دوز نیز در مرحله دوم تزریق شده است.

فرشته خوش نیت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف هم در گفت‌وگو با ایلنا گفت: با توجه به اینکه مرکز تجمیع واکسیناسیون کرونای شهرستان خواف که با همکاری خیرین در فضایی وسیع و مطابق با استانداردهای کاملا بهداشتی راه اندازی شده باعث شد تا استقبال خوبی از سوی مردم منطقه  صورت گرفته و بیش از ۴۵ هزار نفر تا کنون این واکسن را دریافت کنند.

خوش نیت در ادامه اضافه کرد: با تمامی این اتفاقات خوب مردم بایستی پس از تزریق واکسن نیز همچنان شیوه نامه های بهداشتی را با دقت اجرا و مورد توجه قرار دهند.

ریاست شبکه بهداشت و درمان خواف اظهار داشت: واکسیناسیون گروه سنی ۳۵ سال به بالا(متولدین ۱۳۶۵و قبل از آن) را آغاز کرده ایم و در تمامی ایام هفته پاسخگوی مراجعان در مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهر خواف و همچنین مراکز شبانه روزی شهرهای سنگان، سلامی و قاسم آباد هستیم.

شهرستان خواف با بیش از ۱۴۰ هزار نفر در ۲۶۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده و علاوه بر ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دروازه ورودی استان های جنوبی به خراسان رضوی نیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز