خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی استان خبر داد؛

تزریق 555 هزار دوز واکسن کرونا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۶۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از آغاز واکسیناسیون تا کنون 555 هزار و 854 دوز واکسن کرونا جمعا در نوبت اول و دوم در استان تزریق شده است.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب زاده درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان بیان کرد: 60 بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته در سطح استان شناسایی و بستری شدند و 13 مورد فوتی نیز در مدت یاد شده گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل کمبود تخت در بیمارستان ها 409 بیمار کرونایی خدمات درمانی را به صورت سرپایی از مراکز درمانی دریافت می کنند و در منازل بستری هستند و همچنین تعداد 508 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تحت مراقبت مستقیم کادر درمان می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در 24 ساعت گذشته تعداد 97 بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان ها ترخیص شده اند. در حال حاضر وضعیت 103 بیمار کرونایی وخیم است که در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند. 

وی درباره آمار واکسیناسیون در استان نیز اذعان کرد: از آغاز واکسیناسیون تاکنون طی نوبت اول برای 373 هزار و 862 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 181 هزار و 992 نفر در برابر کرونا واکسینه شده‌اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 555 هزار و 854 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز