خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی فارس خبر داد:

اضافه شدن پشت نوبتی‌های بهزیستی فارس به لیست مستمری‌بگیران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۳۹۰

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: به زودی مددجویان پشت نوبتی این سازمان در لیست دریافت کنندگان مستمری قرار گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی فارس سید محمدصادق کشفی‌نژاد از ثبت اطلاعات ۳۰ هزار مددجوی پشت نوبت دریافت مستمری در سامانه ارمغان بهزیستی خبر داد و گفت: این افراد تا یک ماه آینده با تأمین اعتبار در چرخه مستمری بگیران قرار می‌گیرند. 

او با بیان این‌که اولویت برقراری مستمری با زنان سرپرست خانوار، سرپرست خانوار دارای معلولیت و افراد دارای معلولیت شدید و متوسط است، افزود: در حال حاضر بهزیستی فارس‌ ۸۰ هزار مستمری بگیر دارد.

کشفی‌نژاد ادامه داد: میزان دریافتی مستمری‌بگیران از حداقل ۳۲۰ هزار تومان حداکثر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و بر اساس بعد خانوار است و مددجویان جسمی حرکتی بیشترین فراوانی را در شاخص مستمری بگیر دارند. 

مدیرکل بهزیستی فارس یادآور شد: در راستای بهبود معیشت مددجویان طرح افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۰ اجرایی شده است.

 کشفی‌نژاد با بیان اینکه بازتوانی مددجویان، خودکفایی و درآمدزایی ایشان اولویت بهزیستی است، گفت: مستمری افرادیکه پس از دریافت وام کم‌بهره و حمایت بهزیستی با راه‌اندازی حرفه، دارای درآمد و مستقل می‌شوند بعد از مدتی قطع می‌شود که البته این به معنی قطع کامل خدمات رسانی به آنها نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز