خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان زنجان، عنوان کرد؛

ادامه ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی و محدودیت های شبانه تردد در زنجان/ مردم عادی انگاری نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۲۴۳

رئیس پلیس راهور استان زنجان، با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های تردد با تصمیم ستاد کرونا استان انجام می‌شود، گفت: محدودیت‌ شبانه همچنان در زنجان اعمال می‌شود مردم عادی انگاری نکنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ عباس مظفری، رئیس پلیس راهور استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان ، با اشاره به اینکه محدودیت شبانه در استان زنجان اعمال می‌شود، گفت: اعمال محدودیت شبانه با تصمیم ستاد کرونا استان بوده و همچنان این طرح در زنجان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان، با اشاره به اینکه ساعت محدودیت شبانه تغییر نکرده است، ادامه داد: طرح محدودیت شبانه هر روز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

وی، با تاکید براینکه این طرح برای حفظ سلامتی همشهریان انجام می‌شود ادامه داد: از مردم عزیز انتظار داریم نسبت به کرونا عادی انگاری نداشته باشند و در اجرای طرح‌های محدودیت با نیروی انتظامی همکاری کنند.

مظفری، در خصوص فعالیت مراکز تعویض پلاک خودروها نیز اشاره و ابراز کرد: مشکلی در تعویض پلاک خودروها در استان زنجان نداریم و همه مراکز در سطح شهرستان‌ها فعالیت دارند.

این مسئول انتظامی در زنجان، گفت: نوبت دهی در مراکز تعویض پلاک به صورت اینترنتی انجام می‌شود و در این روش از تجمع مردم در مراکز تعویض پلاک جلوگیری شده است.

وی، همچنین با اشاره به اعمال طرح محدودیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان افزود: همچنان این طرح در زنجان در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهور استان زنجان در پایان، افزود: اعمال محدودیت تردد توسط ستاد مبارزه با کرونا استان تصمیم‌گیری می‌شود و هنوز تصمیمی از بابت برداشت محدودیت‌ها گرفته نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز