خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

کمک های مردم زنجان در طرح«نذر آب ۴» به خراسان جنوبی ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۲۰۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: کمک های خیرین و مردم نوع دوست این استان در قالب طرح «نذرآب ۴» به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی ارسال شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از اهداف مهم و حائز اهمیت جمعیت هلال احمر به شمار می رود.

موسوی تاکید کرد: طرح "نذر آب4 " با هدف کمک به بهبود سطح زندگی خانواده های متاثر از خشکسالی و ارتقاء کیفیت زندگی آنها در مناطق روستایی در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان برای این طرح پنج میلیارد و 694 میلیون ریال کمک کرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد:  از محل کمک های مردم نوعدوست به جمعیت هلال احمر استان زنجان 2 دستگاه تصفیه آب آشامیدنی پنج هزار لیتری  همراه با تجهیزات مورد نیاز خریداری و ارسال شد.

وی، تهیه 17 هزار عدد آب معدنی بزرگ، هشت عدد تانکر آب آشامیدنی یک هزار لیتری، چهار هزار پک بهداشتی و 200 ثوب لباس را از دیگر اقلام  خریداری شده از محل کمک‌های خیرین استان زنجان برای ساکنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی برشمرد و افزود: این اقلام نیز برای این هموطنان ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع 300 بسته مواد غذایی و معیشتی در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در طرح "نذر آب 4" خبرداد و گفت: این بسته‌های غذایی شامل رب گوجه فرنگی، یک بسته مالت صبحانه، سه عدد ماکارونی، 2 بطری روغن، نمک، یک کیسه برنج 10 کیلویی است.

موسوی با تاکید بر اینکه علاوه بر این اقلام تهیه شده، 250 بسته لوازم التحریر، اسباب بازی و  60 قوطی نیز شیر خشک از محل کمک های خیرین استان زنجان خریداری و برای هموطنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان ارسال شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این اقدامات در روستای درشگفت شهرستان نهبندان که دچار مشکل شدید کمبود آب شرب شده نیز لوله کشی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی انجام می دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این خصوص نیز از محل کمک های خیرین، مردم نیکوکار و نوع دوست این استان هزار و 200 متر لوله پلی اتیلن به ارزش 650 میلیون ریال خریداری شد.

جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از این در سه طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز