خبرگزاری کار ایران

سفر هیأت اعزامی وزارت کشور به کرمانشاه/ تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا پایان این هفته

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۱۰۴

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش آمده برای 2 نفر از منتخبین شورای شهر کرمانشاه و لزوم تسریع در تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری گفت: امروز در نشستی ویژه با حضور قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای تأیید تا آخر هفته در وزارت کشور مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،جلیل بالایی ضمن تشریح نتایج برگزاری این جلسه که با حضور محمد جواد کولیوند قائم مقام وزیر، استاندار کرمانشاه و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای وزارت کشور عصر امروز برگزار شد؛ اظهار داشت: تصمیمات هیأت اعزامی برای تعیین تکلیف شورای شهر کرمانشاه منوط به تایید وزارت کشور است و مقرر شد تا پایان هفته برای اجرا به صورت رسمی ابلاغ شود.

وی افزود: با توجه به مکاتبات و تصمیم های اتخاذ شده برای رفع این مشکلات مقرر شد وزارت کشور زمینه اجرای تصمیم های ابلاغی را فراهم و در همین چارچوب جمع بندی و تصمیم گیری شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد حداکثر ظرف مدت یک هفته نظر وزارت اخذ و بلافاصله اجرایی شود.

بالایی در ادامه افزود در این نشست  بازوند از وضعیت بلاتکلیف اداره امور شهر و مشکلات شهروندان‌ از مدیریت خدمات مالی و شهری شهرداری ابراز نگرانی و خواهان تسریع در تعیین تکلیف وضعیت شورا شد.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر «کامران ملکی»، «سید احسان احسانی»، «سید پیمان موسوی»، «احسان حیدریان»، «سید حجت‌الله موسوی اجاق»، «رسول آزادی»، «هاشم درویشی»، «سالار احمدزاده»، «پوریا فخری»، «سیدمیثم موسوی اجاق» و «کامبیز غلامی» به عنوان ۱۱ منتخب اصلی شهر کرمانشاه برگزیده شدند. در این انتخابات «خسرو زرافشانی»، «علی فتاحی طهنه»، «حیدر حیدری»، «طیب حیدری»، «شهریار نعمت»، «فردین امیری» و «هوشنگ عندلیب» نیز به عنوان هفت عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شدند. کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و ۱۱ نفر عضو شورای این کلانشهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز