خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله استان مطرح کرد؛

پرداخت مطالبات گندم کاران استان سمنان/ گندم مصرفی 3.5 ماه استان انبار شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۴۹

مدیرعامل شرکت غله استان سمنان با اشاره به اینکه ۴۲ هزار و ۷۵۵ تُن گندم از محل کشت کشاورزان استان سمنان به ارزش ریالی بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال خریداری شده است، گفت: مطالبات کشاورزان گندم کار در استان پرداخت شده است و هیچگونه مشکلی نداریم.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد باقر منوچهری بیان کرد: در نیمه اول سال جاری مجوز ورود ۹ هزار و ۵۰۷ تُن شکر برای استان صادر شده است که تاکنون بالغ بر ۷ هزار و ۴۴۵ تُن شکر برای صنف و صنعت استان جذب شده است.

وی ادامه داد: میزان شکر جذب شده برای صنف و صنعت استان در سال جاری تاکنون بالغ بر ۲ برابر سهمیه تخصیص یافته در مدت مشابه سال گذشته است.

منوچهری ضمن بیان اینکه بالغ بر ۶ هزار تُن آرد به طور میانگین در استان مصرف خواهد شد، تصریح کرد: پیگیری ها برای جذب میزان سهمیه تخصیص یافته شکر استان در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲۸ هزار تُن گندم برابر ۳ ماه و نیم ذخیره مورد نیاز در استان انبار شده است.

مدیرعامل غله استان سمنان یادآور شد: از محل واردات در استان ۱۲ هزار تُن مجوز واردات داشتیم که ۶ هزار تُن به استان وارد شده است.

منوچهری افزود: برای تامین گندم استان ۸ هزار تُن نیز از استان گلستان وارد شده که ۲ هزار تُن دیگر در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه ماهیانه به صورت میانگین ۸ هزار تُن گندم در استان مصرف خواهد شد، اضافه کرد: مشکلی در موجودی و کیفیت گندم و آرد در استان نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز