خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۳۴

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت های خشن و مسلحانه در سطح استان خبر داد و گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته در این طرح ۳۰ سارق دستگیر و ۳۰۹ وسیله نقلیه توقیف شدند.

به گزارش ایلنا از البرز سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در سطح استان البرز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با مخلان امنیت شهروندان و همچنین برخورد جدی با مسببان سرقت های خشن و مسلحانه، طرح دستگیری و جمع آوری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان و مشارکت شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که در ۴۸ ساعت گذشته به اجرا در آمد، در مجموع ۳۰ سارق دستگیر و ۱٠ خودرو و ۲ موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به جمع آوری ۴۱ معتاد متجاهر از سطح شهر اظهار داشت: در بازرسی از این افراد حدود ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۲۵۴ موتورسیکلت و ۴۳ خودروی متخلف در این طرح، تصریح کرد: تحقیقات بر روی سارقان برای کشف سرقت ها ادامه داشته و در اخبار بعدی به اطلاع شهروندان عزیز البرزی خواهد رسید.

سردار محمدیان با بیان اینکه پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد، خاطرنشان ساخت: به افراد شرور و سارقان هشدار می دهیم که عزم و اراده پلیس برای برخورد با مجرمان را امتحان کنند، چرا که پلیس در بحث امنیت شهروندان با هیچکس تعارف نداشته و با جدیت با مخلان امنیت مردم برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز