خبرگزاری کار ایران

از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن در استان تا کنون؛

59 هزار واحد مسکونی روستایی قزوین دارای سند مالکیت شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۷۲

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: از ابتدای تاسیس واحد استانی بنیاد مسکن در قزوین تا کنون ۵۹ هزار واحد مسکونی روستایی دارای سند مالکیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان، اصغر گونجی در جلسه هماهنگی بنیاد مسکن استان قزوین با اداره کل ثبت اسناد و املاک گفت: طرح تبدیل اسناد دفترچه‌ای به اسناد تک برگی واحدهای مسکونی روستایی با هماهنگی و طی مراحل اداری لازم با هماهنگی اداره ثبت اسناد و املاک استان قزوین با قوت ادامه دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین افزود: تمامی بخش‌های اجرایی و کارشناسی بنیاد مسکن استان قزوین برای پیشبرد بهتر این طرح آماده همکاری نزدیک با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین هستند و امیدواریم این طرح با نهایت همکاری این طرح اجرا شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای تشکیل بنیاد مسکن در استان تا کنون، علاوه بر ۵۹ هزار واحد روستایی، 7 هزار و ۸۶۱ واحد مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز دارای سند مالکیت شده‌اند که در مجموع شامل ۶۶ هزار و ۲۱۲ فقره می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در سال جاری سهمیه صدور اسناد مالکیت در این حوزه یک‌هزار و ۸۰۰ فقره است که تا به امروز ۷۱۵ سند به مالکان اعطا شده است.

گونجی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات موجود در بین روستاییان قزوینی در بخش اسناد کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز