خبرگزاری کار ایران

خرید کپسول اکسیژن، جریمه راننده متخلف در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۷۵۳

دادستان لاهیجان گفت:‌ راننده‌ای که برای فرار از قانون پلاک خودرواش را مخدوش کرده بود به خرید کپسول اکسیژن محکوم شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،به موجب حکمی از سوی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب لاهیجان یکی از مسافرانی که برای فرار از قانون پلاک خودروی خود را مخدوش کرده بود، به خرید یک کپسول اکسیژن برای بیمارستان پیروز لاهیجان محکوم شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: متهم، مسافری از مازندران بود که یک رقم پلاک خود را مخدوش کرده بود تا جریمه خلاف هایش به نام یک نفر دیگر ثبت شود.

ابراهیم انصاری گفت: به موجب ماده ۸۱ قانون آئین دادرسی کیفری در جرائم تعزیری درجه ۶، ۷ و ۸ که مجازات آن‌ها قابل تعلیق است، چنانچه شاکی وجود نداشته باشد یا گذشت کرده یا خسارت وارده جبران شده باشد و متهم نیز سابقه محکومیت موثر کیفری نداشته باشد، دادستان می‌تواند پس از اخذ موافقت متهم و درصورت ضرورت با اخذ تامین متناسب، تعقیب وی را از شش ماه تا دو سال معلق کند.

وی افزود: درصورتی که متهم در مدت تعلیق به اتهام ارتکاب یکی از جرائم مستوجب حد، قصاص یا تعزیر درجه ۷ و بالاتر مورد تعقیب قرار گیرد و تعقیب وی منتهی به صدور کیفرخواست شود و یا دستور‌های مقام قضائی را اجرا نکند قرار تعلیق لغو و با رعایت مقررات مربوط به تعدد تعقیب به عمل می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز