خبرگزاری کار ایران

تهیه وتوزیع ۲هزارجلد کتاب حقوق وقوانین روستایی به دهیاران گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۲۷

مدیرکل امور روستایی وشوراهای استانداری گلستان گفت: ۲ هزار جلد کتاب حقوق و قوانین روستایی و ۱۲۰۰ پکیج آموزشی روستایار ۳ ویژه دهیاران و اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای استان گلستان تهیه وتوزیع شد.

به گزارش ایلنای گلستان،علی نصیبی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: ۱۵ فیلم آموزشی ۷۰ دقیقه‌ای جدید در موضوعات مختلف کاری جهت ارتقاء آگاهی‌ و دانسته های دهیاران، اعضای شوراها و کارکنان دهیاری های استان گلستان توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان با توجه به استمرار شرایط کرونا تهیه شده و از هفته آینده در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت تا به صورت مشترک توسط دهیاران و اعضای شوراها مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های موجود در برگزاری کلاس های آموزشی، ۲ پکیج روستایار ۱ و ۲ هرکدام حاوی ۱۰ فیلم آموزشی توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در بازه های زمانی مختلف تهیه و در اختیار دهیاران و اعضای شوراها و کارکنان دهیاری ها قرار گرفته بود.

مدیرکل امور روستایی و شوراها اظهار داشت: در راستای دسترسی آسان دهیاران به قوانین و مقررات روستایی، جلدهای یک و دو کتاب جامع و کاربردی حقوق و قوانین روستایی در مجموع به تعداد ۲ هزار نسخه تهیه و از هفته آینده از طریق بخشداری ها در اختیار کلیه دهیاران استان قرار خواهد گرفت.

 نصیبی خاطر نشان کرد: یک ماه پیش نیز دو کتابچه آموزشی مرتبط با شوراهای روستایی توسط این اداره کل تهیه و به تعداد کل اعضای شوراهای روستایی استان جهت توزیع بین آنها در اختیار بخشداری ها قرار گرفته بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز