خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون بیش از 40 هزار نفر از کارگران شهرک‌های صنعتی استان قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۴۳۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مرحله نخست واکسیناسیون بیش از 40 هزار نفر از شاغلین در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین از روز شنبه ۲۰ شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور ضمن بازدید از محل واکسیناسیون در شهرک صنعتی کاسپین اظهارکرد: در راستای پایداری تولید و استمرار فعالیت شاغلین در واحدهای صنعتی و جلوگیری از وقفه در تولید و از آنجاییکه تولید ملی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار داشته و تزریق واکسن به کارگران شاغل باید در اولویت باشد تا چرخ های اقتصاد کشور به گردش درآمده و شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیز محقق گردد طرح واکسیناسیون شاغلین در شهرکها و نواحی صنعتی استان با پیگیری محمدبیگی نماینده مردم شریف استان و مساعدت استاندار و معاون سیاسی استان  شروع شده است.

وی افزود: خوشبختانه این طرح با استقبال گسترده واحدهای تولیدی مواجه شده و این طرح با استقرار پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار در حال  اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهر صنعتی در سطح استان مستقر بوده که به همت کارگران آنها بخش بزرگی از نیازهای کشور در حوزه های مختلف تامین می شود و انجام واکسیناسیون آنها نقش موثری در کاهش میزان مرگ و میر و ابتلا به کرونا ایفا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز