خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

هزار و 858 ثوب البسه زمستانی قاچاق در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۶۰

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف 2 دستگاه خودروی سواری و کشف هزار و ۸۵۸ ثوب البسه زمستانی قاچاق در عوارضی قزوین-زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با اشاره به کشف لباس قاچاق در استان گفت: در راستای پیشگیری از قاچاق کالا به ویژه اقلام ضروری خانوار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین-زنجان کرده و در این خصوص به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن 981 ثوب البسه زمستانی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: ماموران در اقدامی دیگر به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و برای بررسی قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار از محل کرد.

این مقام انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پس از تعقیب و گریز صورت گرفته به ناچار با استفاده از قانون بکار گیری سلاح، خودروی مذکور را متوقف و در بازرسی از آن 877 ثوب البسه زمستانی قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 2 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع این عملیات‌ها، 2 خودروی سواری توقیف، هزار و 858 ثوب البسه قاچاق کشف و 2 نفر دستگیر، که با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز