خبرگزاری کار ایران

تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان در همدان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۵۲

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: کار تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان در این شهرستان از امروز(شنبه) آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد خیراندیش اظهار داشت: واکسیناسیون دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پیش از این در استان همدان انجام شده که از امروز نیز دانشجویان سایر رشته ها و دانشگاه های دولتی، پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی در شهرستان همدان علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

وی افزود: دانشجویان برای تزریق واکسن کرونا می بایست در سامانه پیش بینی شده ثبت نام کرده و براساس زمان تعیین شده به یکی از پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان همدان مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان تاکید کرد: همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی هنگام مراجعه به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون به منظور احراز هویت فرد و تزریق واکسن کرونا الزامی است.

خیراندیش گفت: البته با توجه به بالا بودن شمار مراجعه کنندگان به پایگاه تجمیعی، ایجاد پایگاه مستقل تزریق واکسن برای دانشجویان در دانشگاه بوعلی سینا همدان پیش بینی شده که برای این منظور از ظرفیت و توان دانشجویان پزشکی و پیراپزشکان برای تسریع روند واکسیناسیون استفاده می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان اظهار داشت: در همین ارتباط کار تزریق واکسن به طلاب نیز همزمان با دانشجویان در این شهرستان آغاز شده و این افراد نیز برای تزریق واکسن کرونا باید در سامانه ثبت نام کنند.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز دراین خصوص گفت که کار واکسیناسیون تمامی دانشجویان این استان تا بهمن ماه امسال انجام می شود.

سیده زهرا اصغری اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی استان همدان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز