خبرگزاری کار ایران

اهداء سرمایه سال‌ها خدمت معلم نیکوکار به نیازمند ساوجبلاغی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۲۴

رئیس کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: معلم نیکوکار یک واحد مسکونی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان به خانواده نیازمند ساوجبلاغی اهداء کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، سید محسن حسینی تبار ضمن تشکر از خیر ساوجبلاغی گفت: این معلم نیکوکار یک واحد مسکونی به ارزش۴۲۰ میلیون  تومان که سرمایه سال‌ها خدمتش را به خانواده محسنین ساوجبلاغی اهداء کرد.

وی افزود: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را همه‌ساله در دستور کار دارد.

حسینی تبار بابیان اینکه در سال‌های اخیر مسکن به‌عنوان یکی از سرفصل‌های ارائه خدمت به مددجویان در دستور کار این نهاد قرارگرفته است بیان کرد: باید از مشارکت مردم، خیران و آورده مددجو برای تأمین مسکن استفاده کرد تا این امر در تحقق اهداف این نهاد مؤثر باشد.

رئیس کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در شهرستان ساوجبلاغ، تماس با شماره تلفن ۲۶۴۴۲۳۶۶۰۰ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز