خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار دامغان در گفت و گو با ایلنا :

تعطیلی شرکت فرا قطعه متین دامغان هنوز مشخص نیست/ کارگران تا 31 شهریور قرارداد دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۲۹۶

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان با تأکید بر اینکه تاکنون تعطیلی و اخراج کارگران شرکت فراقطعه متین به صورت رسمی اعلام نشده است، گفت: از این رو کارگران تا 31 شهریور قرارداد داشته و باید بر سر کار خود حاضر شوند.

علی اکبر مهرابی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: تعطیلی و اخراج کارگران شرکت فرا قطعه متین تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است و تعطیلی این واحد تولیدی فعلا مشخص نیست.
 
وی ضمن بیان اینکه سرمایه گذار این واحد دارای 3 واحد تولیدی در شهرستان دامغان است، یادآور شد: شرکت فرا قطعه متین حدود 110 نفر نیروی کار دارد که کارگران آن تا 1400/06/31 قرارداد دارند.

مهرابی تصریح کرد: با پایان موعد قرارداد کارفرما می‌تواند قرارداد کارگران را لغو یا تمدید کند.

وی با تاکید بر اینکه کارگران این واحد تولیدی در حال حاضر مشغول کار هستند، اظهار کرد: از اینگونه موارد قبلا هم داشتیم اما کارگران بیکار نشدند.
 
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر صحت ادعای کارگران پیرامون حقوق معوقه شان اضافه کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی حقوق معوقه به کارگران بدهکار هستند.
 
وی افزود: مسئولان شهرستان درصدد هستند تا با اقدامات مقتضی از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی جلوگیری کنند.
 
وی بیان کرد: از نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا برگزاری جلسه کمیسیون وزارت که در فرمانداری دامغان برگزار می‌شود نمی‌توان به صورت قطعی اظهار نظر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز