خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده باران در برخی از مناطق کشور/وزش باد شدید در شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۱۴

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: تا سه شنبه و چهارشنبه بارش‌های پراکنده‌ای برای سواحل دریای خزر خواهیم داشت. امروز گیلان و مازندران و در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان انتظار بارش‌های پراکنده وجود دارد.

وی ادامه داد: فردا اردبیل، گیلان، مازندران و پس فردا شمال آذربایجان شرقی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده خواهند داشت. این بارش‌ها در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و دامنه‌های شمالی البرز ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی بیان داشت: اما افزایش نسبی دما در دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمال و شمال شرق کشورمان پیش بینی می‌شود. وزش باد شدید امروز و فردا هم در شرق کشورمان به ویژه برای شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم پیدا می‌کند. سه روز آینده شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. طی فردا و پس فردا در اواسط روز وزش باد را شاهد خواهیم بود. اما امشب غبار محلی در تهران شکل خواهد گرفت. بیشینه دمای تهران امروز سی و دو درجه خواهد شد. کمینه دما برای مهرآباد بیست و سه درجه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز