خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در گفت‌ وگو با ایلنا خبر داد؛

احتمال وارد‌ات واکسن مجاز برای جوانان زیر ۱۸ سال تا دو هفته دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۹۵۳

وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون کارگران استان قزوین خبر داد و واکسیناسیون کارگران سایر استان‌ها را منوط به درخواست و بررسی شرایط آن‌ها دانست.

بهرام عین اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به واکسیناسیون کارگران گفت: باتوجه به درخواست استان قزوین، آمار کارگران و شرایط ویژه این استان واکسیناسیون کارگران قزوین از فردا آغاز خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در سطح کشور نیز هر استانی درخواست دهد بسته به شرایط این مجوز را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

برای واکسینه کردن دانش آموزان در حال تلاش هستیم

وی درباره واکسیناسیون دانش آموزان و گروه سنی زیر ۱۸ سال نیز گفت: شرط بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید، واکسینه‌شدن دانش آموزان است و برای وارد کردن واکسن مجاز برای این گروه سنی درحال رایزنی هستیم که امیدواریم طی دو هفته آینده موفق به این کار شویم؛ البته در نهایت تصمیم برای بازگشایی مدارس به وزارت آموزش و پرورش بستگی دارد.

وی با اشاره به پیش بینی زمان پایان واکسیناسیون در کشور اظهار کرد:برای واکسینه شدن تمام افراد واجد شرایط دریافت واکسن تا دهه فجر در حال تلاش هستیم؛ البته با این وجود با توجه به تجربه موجود در سایر کشورها نمی‌توان زمان خاصی را برای برداشتن ماسک‌ها اعلام کرد و تا زمانی ویروس در سطح جهان فعال است استفاده از ماسک جهت کاهش میزان مرگ و میر ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز