خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای عوامل اجرائیات شهرداری / موضوع آموزش در بدنه شهرداری اردبیل تعریف نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۷۴

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل بر توجه ویژه شهرداری به برگزاری دوره های آموزشی خصوصا برای عوامل اجرائیات تاکید کرد.

بهروز اسکندرپور در حاشیه جلسه علنی شورای شهر اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره خسارات وارد شده به شهرداری از درگیری عوامل اجرائیات با دست فروشان و عاملین سد معبر، عنوان کرد: با پرداخت غرامت ضرب و جرح که توسط عوامل اجرائیات شهرداری رخ می دهد نه تنها از بروز این حوادث جلوگیری نمی شود بلکه عوامل شهرداری به نوعی برای درگیری بیشتر تشویق هم می شوند.

وی با بیان اینکه مساله آموزش پرسنل به معنای واقعی در بدنه شهرداری اردبیل تعریف نشده، افزود: کل سازمان ها در سراسر دنیا به سمت آموزش پیش می روند، چرا که مقدمه تکلیف خواستن از کارکنان، آموزش صحیح است و بدون آن نمی توانیم انتظار برخورد صحیح عوامل اجرائیات با دست فروشان را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل ادامه داد: در صورتیکه شهرداری برای پرسنل خود دوره های آموزشی مدون برگزار کند در صورت بروز درگیری و نیاز به پرداخت غرامت، تکلیفی برای شهرداری نخواهد بود و مسببین درگیری باید خود نسبت به پرداخت غرامت اقدام کنند.

اسکندرپور گفت: با توجه به اینکه در آمد شهرداری از محل واریزی های مردم تامین می شود، این کار عاقلانه نیست که شهرداری برای مقابله با همین مردم که از سر نیاز به دستفروشی روی می آورند غرامت های سنگین پرداخت کند.

وی گفت: باید در تعیین افراد در حوزه اجرائیات و سد معبر از اشخاص مناسب و دارای برخورد حسنه و حسن شهرت گیری و معتقد به گفتمان بهره گیری شود چرا که این روش بهتر از برخوردهای تند جواب می دهد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز