خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

تداوم نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرکت‌های حمل‌و‌نقل عمومی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۵۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از تداوم نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرکت‌های حمل‌و‌نقل عمومی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان های گرمی و بیله سوار گفت: 87 شرکت حمل و نقل کالا، 54 شرکت مسافری و 10 شرکت نیز در زمینه بین المللی درحال فعالیت هستند.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزود: 14 هزار و 300 راننده با بیش از 14 هزار ناوگان در بخش حمل ونقل کالا و مسافر شبانه روز به مردم خدمات لازم را ارائه می کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل ابلاغ شده و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هم چنین کنترل تجهیزات ایمنی ناوگان های عمومی توسط گشت های راهداری و ترابری بصورت مستمر در حال انجام است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزایش 22 درصدی جابجایی مسافر در استان را یادآور شد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 607 هزار نفر مسافر جابجا شده است.

وثوقی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و خاطرنشان کرد: در 5 ماه گذشته یک میلیون و 700 هزارتن کالا در استان جابجا شده و بیشترین کالای استان هم از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار حمل شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به عادی و روان بودن وضعیت حمل ونقل کالا و بار در استان از تلاش های شبانه روزی رانندگان و فعالان بخش حمل ونقل قدردانی کرد و گفت: بیش از 129 هزار برگ بارنامه در مدت یاد شده صادر شده است.

وی با بیان اینکه مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند، افزود: در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ راهداری به تخلفات شرکت‌ها و ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی شد و در این خصوص 97 رای صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز