خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

پیشرفت 89 درصدی پل قدس اردبیل / بهره‌برداری از مسیر اصلی پل تا 10 مهرماه / پروژه‌های عمرانی دستور پذیر نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۳۱

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پیشرفت 89 درصدی پل قدس و همچنین بهره برداری از عرشه اصلی این پل تا 10 مهرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرمحمد سید هاشمی نائب رئیس شورای شهر اردبیل در چهارمین جلسه علنی شورای ششم در خصوص آخرین وضعیت پل قدس اردبیل عنوان کرد: با توجه به اینکه پیمانکار مکلف شده تا 10 مهرماه مسیر اصلی پل را تحویل دهد بر آن شدیم تا با تدوین زمان‌بندی دقیق پیشرفت پل به صورت مداوم مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی دستور پذیر نیستند، افزود: نباید پروژه های عمرانی را محدود به زمان کرد و این یک روش غیر معقول است که برای پروژه‌ای زمان پایان اعلام شود چرا که در این صورت احتمال دارد کیفیت فدای کمیت شود و در نهایت به دلیل کیفیت پایین کار، عموم مردم متضرر شوند؛ کیفیت باید مقدم بر کمیت باشد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل از پیشرفت 89 درصدی مسیر اصلی پل قدس خبر داد و گفت: در هفته گذشته حدود 100 نفر در این پروژه مشغول به فعالیت بوده اند و از کمترین اتلاف وقت در این خصوص جلوگیری شده است.

سید هاشمی ادامه داد: عرشه اصلی این پل 665 متر است که تاکنون عملیات عمرانی 450 متر به صورت کامل به اتمام رسیده و مابقی نیز آرماتور بندی شده و در روزهای آتی تکمیل خواهد شد که خوشبختانه از برنامه زمان بندی تعیین شده نیز پیشرفت بیشتری را شاهد هستیم.

وی به آغاز فصل سرما و پدید آمدن مشکلات عبور و مرور برای خودروها اشاره کرد و گفت: باید مشکل سرخوردگی در هنگام بارش برف، از طریق گرمایش از کف برای این پروژه بررسی و برآورد هزینه شود تا نسبت به تعبیه این سیستم در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: لازم است عملیات رنگ کاری، نورپردازی و سایر ملزومات این پل نیز در سریع ترین زمان مرود بررسی قرار گیرد تا مشکلی در بهره برداری از پل قدس در موعد مقرر به وجود نیاید.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز