خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش وپرورش:

هیچ دانش آموزی نباید از برنامه آموزشی عقب بماند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۱۰

سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: مسئولان آموزش وپرورش در کشور باید طوری برنامه ریزی کنند که هیچ دانش آموزی در برنامه های آموزشی نباید عقب بماند.

به گزارش ایلنای گلستان، علی رضا کاظمی در مراسم  افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در روستای چارقلی شهرستان گمیشان اظهارکرد: مهمترین رویکرد آموزش و پرورش توسعه عدالت که بهترین نماد عدالت آموزشی است وسفر به استان گلستان جهت دهی ما به این مسئله است.

وی ادامه داد: شعار آموزش وپرورش در سال جدید تحصیلی  آغاز سال تحصیلی با کاهش دغدغه های مردم، اطمینان از سلامت دانش آموزان  وکیفت آموزش  دانش آموزی است.

کاظمی بیان کرد: زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام مشخص خواهد شد و ما باید مشکلات ودغدغه‌های معلمان و دانش آموزان  به ویژه در مناطق محروم کشور توجه کنیم.

وی افزود: بازگشایی مدارس تدریجی و آرام آرام  که با هدف جلوگیری به خطر افتادن جان دانش آموزان  کیفت آموزشی انجام خواهد شد‌.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: به علت حضور نداشتن دانش آموزان و معلمان به صورت حضوری جامعه دچار آسیب شده و در  سال‌های آینده نتایج آن مشاهده می شود.

وی گفت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش جامعه پذیری است و تمام مهارت های اجتماعی در مدارس شکل می گیرد و امروز دانش آموزان به دلیل عدم حضور در مدارس آسیب های زیادی دیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان‌های کشور باید در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی متنوعی که براساس  شرایط جغرافیایی و همچنین زمینه های حضور شاد دانش آموزان ومعلمان را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز