خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر بندرعباس:

تمامی اعضای شورای شهر با ورزش موافق هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۰۰

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: در فضای مجازی برخی افراد منفعت طلب و سودجو جریان را به گونه ای جلوه می دهند که اعضای شورای شهر مخالف ورزش هستند، این موضوع صحت ندارد و تمامی اعضای شورای شهر با ورزش موافق هستند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسماعیل بواشه در هفتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان این که تیمداری شهرداری بندرعباس در زمینه تیم فوتبال موفق نبوده است، تصریح کرد: جای کار بسیار در جهت رضایت‌مندی شهروندان در رابطه با تیم فوتبال وجود دارد و از آنجاییکه خودم از خانواده فوتبال هستم اما با این شیوه تیمداری مخالفم.

سخنگوی شورای شهر عنوان کرد: آثار و نتایج مثبتی هم وجود داشته اما رضایت بخش نبوده و می توانست نتایج بهتری داشته باشد گرچه در جهت ساخت زمین های چمن مصنوعی محلات اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال های قبل مشکلات زیادی در این زمینه وجود داشته است به عنوان نمونه مربیان فوتبال پایه شهرداری بندرعباس و بازیکنان تیم همچنان بابت قراردادهای خود طلبکار هستند، خاطرنشان کرد: مشکلات به جایی رسیده که حتی تمام تمرکز مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس صرف تیمداری حرفه ای شده و سازمان از رسالت و هدف اصلی که توسعه ورزش محلات، فوتبال پایه، بانوان و ورزش همگانی بوده خارج شده است.

بواشه اضافه کرد: اگر دغدغه ای در بین اعضای شورای شهر بندرعباس بود، هدف کم کردن هزینه های شهرداری و تحقق آن از سوی صنایع استان هرمزگان است و از طرفی هزینه ۸ میلیاردی تیمداری حرفه ای شهردای بندرعباس صرف ورزش همگانی و توسعه زیرساخت های ورزشی در محلات می شد.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: می‌توانستیم در این ۴ سال چهار سالن ورزشی بسازیم، در مناطق مختلف شهر فوتبال پایه راه اندازی کنیم و مدرسه فوتبال همراه با سرویس حمل و نقل رایگان برای محلات کم برخوردار که توان پرداخت ندارند مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی برخی افراد منفعت طلب و سودجو جریان را به گونه ای جلوه می دهند که اعضای شورای شهر مخالف ورزش هستند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و تمامی اعضای شورای شهر با ورزش موافق هستند و تمام اعضا به عدم واگذاری تیم و ماندن آن رای مثبت دادند ، امیدواریم در این فرصت یکساله بتوانیم ساختار مناسبی در فوتبال شهرداری بندرعباس ایجاد کنیم.

وی در ادامه با موافقت به حفظ تیم شهرداری به مدت یکسال گفت: باید ساز و کار مشخصی تعیین شود و اعضای شورا به عنوان ناظر قطعا در جهت شفاف سازی و نتیجه گیری بهتر در کنار این تیم خواهند بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز