خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

سرمایه گذاری 50 میلیاردی بخش خصوصی در ورزش کرمانشاه/هیچ پروژه رها شده ای نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۶۹۳

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مراسم بازدید خبرنگاران از طرح های توسعه ای ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه گفت: با فعالیت های صورت گرفته در دو سال اخیر توانسته ایم حدود 50 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی جذب سرمایه بای توسعه زیر ساخت های ورزشی استان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه رقم سرمایه گذاری پروژه های در حال اجرای استان توسط بخش خصوصی را حدود 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی یکی دو سال گذشته پروژه هایی را اجرا کرده ایم که پیش از آن در استان وجود نداشت و زمینه قهرمان پروری در بسیاری از رشته ها که تعدادی از آنها المپیکی هستند را فراهم می کند.

رحیمی در مراسم افتتاح دفتر جدید هیات پینگ پنگ استان در محل مجموعه ورزشی 15 خرداد، با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در استان، اظهارکرد: طی دو سال گذشته تحولات بزرگی را در حوزه زیرساخت های ورزشی در استان شاهد بودیم و سرانه فضای ورزشی استان رشد قابل توجهی پیدا کرد.

وی افزود: در حال حاضر هم تعداد قابل توجهی پروژه ورزشی در حال اجرا داریم که هیچکدام متوقف نشده اند و بخشی از آنها نیز توسط بخش خصوصی درحال اجرا است.

وی در ادامه به برخی انتقادات از ورزش و جوانان استان مبنی بر اینکه تنها تمرکز خود را روی توسعه زیرساخت ها قرار  داده و سایر حوزه را رها کرده نیز پاسخ داد و افزود: با مستندات و مدرک اثبات می کنیم که این انتقادات درست نیست و ما در کنار توسعه زیرساخت ها به سایر مقوله ها نیز توجه کرده ایم.

رحیمی ادامه داد: هرچند در این مدت برنامه های ورزشی زیادی را برای استان تدارک دیده بودیم، امابه دلیل شیوع بیماری کرونا امکان اینکه بسیاری از آنها را اجرایی کنیم، وجود نداشت.

وی اضافه کرد: این درحالی است که در برخی دیگر از استان ها در زمان شیوع بیماری کرونا اجرای پروژه های ورزشی شان با مشکل مواجه شد، اما ما اجازه ندادیم شیوع کرونا بر فعالیت هایمان تاثیر بگذارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اعلام نارضایتی از عملکرد برخی از هیات های ورزشی، عنوان کرد: از عملکرد برخی از هیات های ورزشی استان ناراضی هستیم و قانون هم دست ما برای برخورد جدی با آنها بسته است.

وی با بیان اینکه در مدت دو سال گذشته پروژه های خوبی برای تعدادی از هیات های ورزشی در استان راه اندازی شده و یا در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: از هیات های ورزشی می خواهیم که در بحث حفظ و نگهداری این اماکن ورزشی کوشا باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز