خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان مطرح کرد:

اختیارات مناطق نفتخیز جنوب و سازمان آب و برق خوزستان به استان برگردد/ مشکلات خوزستان به مسائل امنیتی گره خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۶۹۰

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه اختیارات مناطق نفتخیز جنوب و سازمان آب و برق خوزستان سال‌ها از دست استان خارج شده، گفت: نمایندگان استان خواهان بازگشت این اختیارات به خوزستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالله ایزد پناه امروز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان با اشاره به تصمیم نمایندگان استان مبنی بر حمایت استاندار جدید، اظهار کرد: نمایندگان استان در بهترین شرایط برای هماهنگی و همکاری با کلیه دستگاه‌های استان برای رفع مشکلات هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات استان، خواه یا ناخواه به وزارت کشور برمی‌گردد، افزود: متاسفانه مشکلات خوزستان به موضوعات امنیتی گره خورده که بخش عمده ‌ای از آن به مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بر می‌گردد که اگر رفع نشوند مشکلات بیشتر را خواهیم داشت.

ایزدپناه با اشاره به مشکلات آبی در خوزستان به عنوان یکی از مشکلات اصلی، بیان کرد: مشکل اصلی استان بیکاری جوانان است؛ چرا که در جریان اعتراضات نسبت به مشکلات آبی بسیاری از جوانان  به دلیل بیکاری و بیان درد خود به خیابان‌ها آمدند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خطاب به وزیر کشور، گفت: اختیار مناطق نفتخیز جنوب سال‌ها از دست خوزستان خارج شده و ما خواهان بازگشت این اختیارات هستیم؛ چرا که باید برای کوچکترین مسائل از تهران اجازه بگیریم.

وی ادامه داد: سازمان آب و برق خوزستان به عنوان نهاد ریشه ای در استان اختیاراتی ندارد و از شرکت ملی حفاری ایران نیز چیزی جز پوست و استخوان باقی نمانده است.

ایزدپناه در پایان خواستار تقویت امکانات و تجهیزات نیروهای امنیتی در استان شد چرا که بدون امنیت امکان پیشرفت، توسعه و سرمایه گذاری نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز