خبرگزاری کار ایران

سامانه ملاقات مجازی در زندان مرکزی اردبیل راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۶۲۹

مرکز ملاقات مجازی زندانیان با خانواده به صورت آنلاین با حضور معاون توسعه فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان و مدیر کل زندان های استان اردبیل در زندان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، شهباز ابراهیمی معاون توسعه فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان اردبیل در مراسم بهره برداری از سامانه ملاقات مجازی زندانیان با خانواده عنوان کرد: این طرح با همکاری کانون های خدمات الکترونیک قضایی در استان اجرا شده و به زودی با توسعه زیرساخت های لازم امکان برقراری ارتباط تصویری خانواده ها با زندانی از طریق رایانه و گوشی های هوشمند در منزل فراهم خواهد شد.

 یاسر امجدی مدیر کل زندان های استان اردبیل نیز گفت: با توجه به رویکرد نوآورانه و نگاه جدید و تحول یافته در حوزه زندانبانی و در راستای اجرای سند تحول قوه قضاییه در هوشمند سازی زندان ها سامانه ملاقات مجازی زندانی و خانواده زندانی در زندان مرکزی راه اندازی شد و این طرح در تمامی زندان های استان در حال عملیاتی شدن است.

وی با تاکید بر اینکه شیوه ملاقات مجازی هیچگونه هزینه ای برای مددجو و خانواده وی ندارد، اذعان کرد: این سامانه به جهت تسریع و تسهیل ملاقات زندانی راه اندازی شده و هدف از آن حفظ سلامت زندانیان در ایام همه گیری کرونا با محدود کردن ملاقات های حضوری، پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه برای خانواده ها در هنگام تردد به زندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز