خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع هرمزگان از باشگاه های شهرداری حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۷۳

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: اعضای شورای شهر بندرعباس از شرکت فرهنگی – ورزشی صنایع هرمزگان تقاضا دارند، با تقبل حداقل نیمی از هزینه برآوردی باشگاه های شهرداری در سال جاری، چتر حمایتی از این تیم ها که نماینده کل استان بوده را برافراشته کند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمدکناری نژاد در هفتمین جلسه شورای شهر اظهار کرد:  این روزها دیگر هرمزگان را با قاچاق، تبعید و امثال آن نمی شناسند بلکه این ورزش، موسیقی و تئاتر است که نام هرمزگان را نه تنها در میادین ملی که در عرصه های جهانی نیز مطرح کرده و از این منظر برای مردم هرمزگان، افتخار و غرور به ارمغان آورده است.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: پدید آمدن تیم های ورزشی شهرداری بندرعباس را می توان نقطه عطفی در تاریخ ورزش هرمزگان محسوب کرد و از این منظر شاید بتوان تاریخ ورزش هرمزگان را به دو بخش قبل و بعد از پیدایش این تیم ها تقسیم کرد.

کناری نژاد گفت: توسعه ورزش های همگانی و توجه به ورزش محلات با احداث پنجاه و شش زمین چمن مصنوعی که موجبات رونق ورزش در محلات به خصوص محلات کم برخوردار و شکوفایی استعدادها در زمینه فوتبال و فوتسال را فراهم کرد، بخشی از اقدامات شهرداری بندرعباس است.

وی اشاره کرد: آنچه سبب شده است هرمزگان در ورزش حرفه ای و قهرمانی، جایگاه با ثباتی نداشته باشد موازی کاری، فقدان ساختار صحیح و سوء مدیریت در ورزش است.

کناری نژاد اظهار کرد: تا زمانی که حلقه های مدیریتی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس درجهت منافع عمومی همسو و همراه نشوند نمی توان در هیچ زمینه ای ادعای ارتقای پیشرفت و توسعه کرد.

وی تصریح کرد: اگر چه ساختار مدیریت شهرداری در حوزه ورزش، دارای نقایص و اشکالاتی است اما پاک کردن صورت مسئله، چاره کار نیست بلکه با اصلاح و تغییر ساختار و همکاری و همیاری صنایع می توان اقدامات پایداری را به نفع مردم و ورزشکاران رقم زد و این همان چیزی است که شورای ششم درصدد تحقق بخشیدن به آن است.

عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به تقاضای قاطعانه اعضای شورای شهر از شرکت فرهنگی – ورزشی صنایع هرمزگان که با مدیریت استاندار راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه ورزشی دریافتی از صنایع‌‌ و از طرفی با علم به وجود مشکلات عدیده مالی شهرداری، در زمینه مساعدت و حمایت از تیم های فوتبال، بسکتبال و فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس ورود کرده و با تقبل حداقل نیمی از هزینه برآوردی باشگاه های شهرداری در سال جاری، چتر حمایتی از این تیم ها که نماینده کل استان هرمزگان بوده را برافراشته کند تا هزینه ها و سرمایه گذاری های ۱۵ ساله ی شهرداری بندرعباس در حوزه ورزش بر باد نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز